— 18 februari 2022

VERSOEPELINGEN CORONAMAATREGELEN

M.i.v. vandaag zijn er in Nederland flinke versoepelingen van de coronamaatregelen, zo heeft het kabinet besloten. Deze versoepelingen hebben ook aanzienlijke gevolgen voor de organisatie van het onderwijs. Zo zijn vanaf maandag 21 feb. geen looproutes en cohorteringen meer nodig. Ouders zijn dan weer welkom in de school na 14.30 uur. Voor korte boodschappen in de ochtend kunt u schoudercom blijven gebruiken of voor 8.15 uur naar school bellen. Zoals gebruikelijk aan het begin van het schooljaar gaan de kinderen van groep 1/2 zelfstandig zonder ouders naar binnen. Ouders nemen bij de voordeur of bij het hek afscheid.
De kinderen van de groepen 3 t/m 8 gebruiken weer de achterdeur om naar binnen én naar buiten te gaan. Tevens wordt de garderobe weer in gebruik genomen door hen. Gesprekken met ouders, maar ook hulp van ouders kunnen weer onbelemmerd op school plaatsvinden.