— 26 februari 2022

DWERGENFEEST

Zoals ieder jaar was het dwergenfeest weer heel sfeervol en gezellig. Nieuw dit jaar was dat ook de peuters van ons IKC hebben meegedaan aan dit bijzondere feestje. Zij mochten samen met hun ouders meelopen. Zo liepen er 4 groepjes kleuters en 2 groepjes peuters onder leiding van hun juffen door het IKC en buiten. Want ook daar was het fijn om te zitten en liedjes te zingen. De kinderen genoten van de tafereeltjes uit het verhaal, sfeervol neergezet door de ouders van de ouderraad, waarvoor onze hartelijk dank. En deze tableaux vivants werden uitgebeeld door leerlingen van groep 8, die dat heel fijn en liefdevol naar de kinderen toe deden. Complimenten voor en dank aan de leerlingen van groep 8.