— 25 november 2022

WAAR ZIJN ONZE SCHOENEN?

Gisteren mochten alle kinderen in het IKC hun schoen zetten van Sinterklaas. Dat hebben ze natuurlijk meteen gedaan. Echter vanochtend waren alle schoenen zoek! Kwijt, gewoon weg! Dus zijn de kinderen in het gehele IKC gaan zoeken, in de klas, in de hal, bij de kinderopvang, bij juf Anja, in de teamkamer. Nergens was een spoor van de schoenen van de kinderen terug te vinden. Dat vonden de kinderen heel vreemd, immers dat waren bij elkaar zo’n 60 tot 70 schoenen. Daar zou je toch iets van terug moeten vinden….
Als laatste besloten de kinderen en de leerkrachten in het speellokaal te gaan kijken…..
En jawel hoor alle schoenen met inhoud stond verspreid door het speellokaal. Wat een feest! Dank je wel Sinterklaas en pieten!!! Het was een beetje vreemd dat juf Anja 2 cadeautjes en 2 letters in haar schoen had, terwijl Lindsey niets had gekregen. Zou Piet het overzicht een beetje kwijt zijn geraakt met al die schoenen in het speellokaal?