— 5 november 2021

SLOOP FAZANT 5

Met de sloop van het gebouw op Fazant 5 is een einde gekomen aan een tijdperk.
In plaats van onderwijs in 2 gebouwen, waardoor kinderen van elkaar gescheiden ontwikkelden, bieden we inmiddels al ruim een jaar een veilige haven. Waar kinderen van 0 t/m 12 jaar met elkaar, onderwijs en opvang krijgen onder één dak. Met buiten een heerlijk speelplein waar kinderen volledig tot bloei komen, ook weer met iedereen samen. Daardoor kunnen we zeggen: ‘Met plezier naar de Pijler, want daar zit het wel SNOR’.
Inmiddels zijn er plannen om appartementen te bouwen op het terrein aan Fazant 5.
Omwonenden en geïnteresseerden zijn hierover geïnformeerd op een informatieavond in ons centrum. We fungeren graag als gastgebouw voor allerlei zaken die de samenhang in het dorp versterken. Zo vormen we het hart van Maasdam voor kinderen en volwassenen.