— 2 februari 2024

STUDIEDAG

Afgelopen woensdag heeft het team de laatste van 3 scholings- ochtenden gehad met het onderwerp ‘doelgericht werken’. Deze scholing voor de teamleden van gr. 3 t/m 8 is er op gericht de kinderen instructie te geven van hoge kwaliteit en vervolgens dit op een effectieve manier weergeven op papier waardoor de kinderen planmatig en doelgericht onderwijs krijgen in de vakgebieden, o.a. rekenen. Uiteraard deden de collega’s dit al, maar we willen altijd bijleren en toekomstgericht en toekomstbestendig onderwijs geven. De scholing bestaat uit studiedagen, maar ook uit verschillende observaties van lessen door Marcel Peters, de schrijver van het boekje met dit gedachtegoed en tevens de trainer van de scholing. Uiteraard volgen na de observaties feedbackgesprekken. Zo blijven we samen leren om uw kind optimaal onderwijs te kunnen geven.