— 29 maart 2021

CADEAU VAN GROEI EN BLOEI

Vandaag kwamen Carla Stas en Wim Mokveld op bezoek bij IKC de Pijler. Zij kwamen een cadeau brengen voor alle groepen. Dit cadeau krijgt de school vanwege het feit dat de st. Groei en Bloei afdeling Hoeksche Waard 40 jaar bestaat. Alle groepen hebben een m2 moestuin ontvangen, inclusief voldoende potgrond plantjes en zaden. Natuurlijk leren krijgt zo vorm. De kinderen leren hoe de processen van zaadje tot plant en product verlopen door te kijken naar en het verzorgen van hun eigen tuintje. Wat een mooi aanvulling op ons lesprogramma. We nodigen iedereen graag uit om onze tuintjes in bloei te komen bewonderen in de zomer, als het mag. Hartelijk dank Carla en Wim namens alle kinderen en team van IKC de Pijler.