— 15 januari 2021

VERLENGING SLUITING SCHOOL

Volgende week gaan we weer verder met het onderwijs op afstand. De overheid heeft besloten dat de scholen vooralsnog gesloten blijven. Laten we samen hopen dat deze periode van lockdown voor basisscholen toch eerder afloopt en we de kinderen weer live kunnen begroeten op maandag 25 jan. a.s. Echter we houden ook rekening met een langere sluiting. Vandaag heeft u een brief ontvangen via Schoudercom waarin de verlenging van het onderwijs voor uw kinderen thuis beschreven staat. Graag benadruk ik hier nogmaals dat het we het belangrijk vinden dat u uw werk kunt blijven doen en dat we willen dat u zich goed voelt. Dus vergeet u niet te ontspannen, tijd voor uzelf te nemen of soms afstand te nemen van het onderwijs aan uw kind en met uw kind iets geks te doen. Veel plezier daarmee!!