— 10 februari 2023

AFSCHEID MEESTER ERIC

Donderdag j.l. heeft meester Eric afscheid genomen van IKC de Pijler. Meester Eric heeft 3,5 jaar fantastische bewegingsonderwijs lessen gegeven aan de kinderen van de Pijler.
En dat niet alleen, hij stimuleerde ook hun sociaal emotionele ontwikkeling door hen te leren omgaan met vrije situaties en conflicten, door hen een spiegel voor te houden op hun gedrag t.o.v. hem en t.o.v. klas- en/of schoolgenootjes. Hij deed dat op een voor kinderen fijne manier. Dat maakte hem erg populair onder de kinderen én de leerkrachten. Hij heeft een gezamenlijk afscheidscadeau gekregen van de kinderen in de vorm van een rapport. Alle kinderen hebben daarin iets voor hem geschreven. De kleuters gaven een kaart met daarop tekeningen van meester Eric in al zijn hoedanigheden. Meester Eric had voor alle kinderen een traktatie.
We gaan hem ongelooflijk missen!
Gelukkig staat zijn opvolger al te trappelen om hem op te volgen. Volgende week start meester Sacha. Gedurende dit schooljaar zullen de leerkrachten zelf weer meegaan naar de gymlessen. Meester Sacha is nog niet afgestudeerd aan de ALO. Hij zit in de laatste fase van zijn studie. In september hoopt hij zijn diploma te hebben en mag hij zonder toezicht les geven. Hij stelt zich binnenkort aan u voor middels deze nieuwsbrief.
We wensen hem veel plezier en succes op de Pijler.