— 4 november 2022

VERKEERSDAG

Woensdag 2 nov. was het verkeersdag op IKC de Pijler. Alle kinderen hebben verschillende verkeerssituaties geoefend met medewerking van ouders. Zoals u ziet hebben de kinderen zelfs situaties met een verkeerslicht geoefend. Uniek in Maasdam of zelfs de Hoeksche Waard
De kinderen oefenden als voetganger of als fietser. Bijna alle kinderen hadden een fiets meegebracht. De groten oefenden op een parkoers opgezet achter Duijvesteijn en de kleinere kinderen deden dat op het plein. Zo hebben alle kinderen ervaring opgedaan met verschillende (verkeers-)situaties. Opa Koos heeft verlichting van fietsen gecontroleerd.
Het was een fijne leerzame dag, mede dankzij de hulp van alle hulpouders én de verkeersouders, die ons helpen met de organisatie van dit soort activiteiten. Meer foto’s zijn te vinden op SchouderCom.