— 8 april 2022

OPEN DAG

We kijken terug op een succesvolle open dag. De leerlingenraad was druk met rondleiden en ontving daarvoor veel complimenten. De hele ochtend tot 13.00 uur hebben we continu bezoek gehad van zeer divers publiek. We zagen ouders met peuters, ouders van onze kinderen, veel grootouders, omwonenden, maar ook oud-medewerkers, zoals meneer In ‘t Veld. Iedereen was onder de indruk van ons fijne gebouw, de manier waarop het is vormgegeven, de sfeer die het uitstraalt en de materialen die gebruikt zijn. Ook de wijze waarop les wordt gegeven en kinderen worden benaderd vond men erg prettig. Namens de MR was Judith Kamp, moeder van Hidde in groep 1/2b en Jurre in 5/6 aanwezig om eventueel ouders te begeleiden in het invullen van de ouderpoll op school, maar ook om informatie te geven over school vanuit de MR. Dat was fijn.
Op de foto hieronder ziet u dat ook de danslessen van juf Gwendolyn bezocht werden door gasten.