— 16 januari 2022

START VAN 2022
Het was ontzettend fijn om afgelopen maandag de kinderen weer fysiek les te kunnen geven. Laten we hopen dat dat zeker gaat lukken t/m vrijdag 8 juli. Dan is dit schooljaar namelijk weer om!
Maar voordat het zo ver is, staat er nog het één en het ander op het programma voor de kinderen en voor de ontwikkeling van de school. Binnenkort komt Mad Science weer een voorstelling geven en aansluitend kunnen kinderen zich dan opgeven voor de na schoolse lessen van Mad Science. Bij voldoende aanmeldingen bieden we ook weer typelessen na schooltijd. De bibliotheek komt naar ons toe met interessante activiteiten die niet in de bieb kunnen vanwege de corona maatregelen. De MR onderzoekt bij ouders wat ervoor kan zorgen dat u 100% tevreden bent over onze manier van werken met uw kinderen. En niet te vergeten gaat ook de scholing van de leerkrachten over het optimaliseren van het lees- onderwijs weer verder. En daarnaast bieden we de kinderen ons reguliere onderwijs, met nieuwe projecten, de verkeersdag, de techniekdag, etc. De leerlingvolgsysteem toetsen worden weer afgenomen. Waarbij we toetsen of de leerkrachten goed hebben uitgelegd aan de kinderen. Teveel om hier te beschrijven, maar wat hebben we er weer zin in. We maken er samen een sterrenrijk 2022 van, net zoals de leerlingen van groep 6/7 hieronder!