— 10 december 2021

KERSTVIERING

I.v.m. corona ziet het kerstfeest er anders uit dan voorgaande jaren, maar wordt het zeker niet minder leuk! In de groepen is het nu al erg gezellig met alle kerstversiering.
Het kerstfeest is op donderdag 23 december a.s. De kinderen komen om 9.30 uur op school in hun mooiste kleding, het feest duurt tot 15.00 uur.
Mocht de starttijd van de schooldag voor u een probleem zijn, neem dan even contact op met de leerkracht van uw kind. Uw kind kan dan op de reguliere tijd naar school komen. We vieren het kerstfeest met een lunchbuffet.
Dit buffet wordt, net als ieder jaar, door u als ouders verzorgd. De kinderen maken met de groep een menu. U kiest één van deze gerechten en brengt deze via de patio van de klas van uw kind om 11.30 uur op school.
Voor de lunch moeten de kinderen een eigen bord, bestek en een beker meebrengen.
Graag met de naam van uw kind erop.
Van 13.30 uur tot 15.00 uur vindt een kerstconcert plaats door en voor de kinderen. Iedere groep zal een onderdeel verzorgen. We proberen voor u (en de groepen die meekijken
vanuit de klas) een livestream te verzorgen, zodat u mee kunt genieten van de optredens.
Wij hebben veel zin in het kerstfeest, voor vragen kunt u terecht bij juf Clarens of juf Suzanne.