— 1 oktober 2021

KINDERBOEKENMARKT

De boekenmarkt was een groot succes. De opbrengst was maar liefst € 2206,40. Daardoor ontvangen alle groepen de gewenste boeken van het wensenlijstje gratis van de boekwinkel. Dankjewel Kinderboekwinkel De Giraf uit Dordrecht!
Het was al vroeg gezellig druk. Ouders, met en zonder kinderen, maar ook veel opa’s en oma’s kwamen samen met hun kleinkinderen een kijkje nemen. Sommigen zochten een rustig hoekje om al een start te maken in een boek, sommigen raakten in gesprek met elkaar over de inhoud van een boek of over de aanleiding om het boek uit te kiezen. Kortom een gezellige middag in onze centrale hal. Die middag gebeurde in de hal, waarvoor deze bedoeld is, elkaar ontmoeten en leren kennen.