— 17 september 2021

VAKDOCENT MUZIEK

Woensdagochtend is meester Jirre, de nieuwe muziekmeester van Muziekschool Hoeksche Waard gestart. Elke 2 weken komen alle groepen aan de beurt. Hiernaast op de foto is groep 6/7 aan het werk met boomwhackers, wat was het leuk!
IKC de Pijler ziet het als haar missie om de brede ontwikkeling van kinderen te stimuleren. De natuurlijke motivatie en het enthousiasme van kinderen wordt gestimuleerd door hen aan te spreken op hun interesses en het aanbod daarop af te stemmen. We maken daarbij gebruik van de financiële mogelijkheden die de overheid ons biedt via het nationaal programma onderwijs. Dat als doel heeft leerlingen te stimuleren zich optimaal te ontwikkelen, ondanks de beperkende corona maatregelen.