— 3 september 2021

START SCHOOLJAAR

En zo zijn we alweer een week onderweg in het nieuwe schooljaar! De tijd vliegt als je het naar je zin hebt. En we hebben weer genoten van uw kinderen in het IKC. We zijn gestart met het continurooster. De vrije speeltijd tussen de middag verliep heel plezierig voor de kinderen. Het is leuk om te zien hoe vanzelfsprekend jong en oud SNOR met elkaar omgaat en rekening houdt met elkaars leeftijd en interesse. En iedereen samen speelt alsof het nooit anders was. Al met al een geslaagde eerste week.
Nu de corona maatregelen zijn afgeschaald, hopen wij u, ouders, weer regelmatig in het gebouw te zien. U hoeft geen mondkapje op, de hal is groot genoeg om 1,5 m. te waarborgen. Dus heeft u vragen, zorg, of komt u iets iets gezelligs delen of ergens aan meehelpen, zien we u graag na 14.30 uur. Een fijn schooljaar gewenst namens het gehele team IKC de Pijler.